Bergen Paintballklubb
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Bergen Paintballklubb

Din plass for felles paint
 
HomeHome  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  

 

 Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt!

Go down 
+7
Dimling
kingzotty
jim
ThomasION
Tippy
pyro-crew
lobster2b
11 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3  Next
AuthorMessage
pyro-crew

pyro-crew


Posts : 108
Join date : 2007-08-21
Age : 34
Location : Bjørndalsskogen

Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt!   Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt! - Page 2 EmptySat Sep 08, 2007 6:34 pm

har klare lappene som vi skal henge opp på alle oppgangene til bane kommer inn et bilde ikveld må bare få ordnet siste rest
Back to top Go down
pyro-crew

pyro-crew


Posts : 108
Join date : 2007-08-21
Age : 34
Location : Bjørndalsskogen

Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt!   Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt! - Page 2 EmptySat Sep 08, 2007 6:36 pm

vi kunne ikke fått med oss så mange som mulig... evt ED med luft og kuler... tror de er innteresssert i å få lov til å selge kuler å luft der de kan med tanke på, at de kan kansje ha utleie der...

kan ikke du lobster snakke med pål
Back to top Go down
jim




Posts : 47
Join date : 2007-08-21
Age : 43
Location : fantoft

Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt!   Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt! - Page 2 EmptySat Sep 08, 2007 6:46 pm

hvis ikke,vi(florian,meg)har en 15liter lufttank,og da finne sikkert noen annet some har lufttank.
Back to top Go down
pyro-crew

pyro-crew


Posts : 108
Join date : 2007-08-21
Age : 34
Location : Bjørndalsskogen

Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt!   Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt! - Page 2 EmptySat Sep 08, 2007 7:07 pm

kan sette klar noen par lufttanker( må sjekke godkjenning\ og at de er istand først så hvis det er noen som har noen klar er det bare of fylle luft på de og gjøre seg klar
Back to top Go down
ThomasION

ThomasION


Posts : 18
Join date : 2007-08-26

Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt!   Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt! - Page 2 EmptySat Sep 08, 2007 9:09 pm

eg kan ta med en tank.
Back to top Go down
Dimling




Posts : 10
Join date : 2007-09-08
Age : 33
Location : Loddefjord

Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt!   Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt! - Page 2 EmptySat Sep 08, 2007 9:22 pm

Da er det vel ikke lov å spille natt spill der heller da ?
Back to top Go down
Dimling




Posts : 10
Join date : 2007-09-08
Age : 33
Location : Loddefjord

Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt!   Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt! - Page 2 EmptySat Sep 08, 2007 9:22 pm

Da er det vel ikke lov å spille natt spill der heller da ?
Back to top Go down
pyro-crew

pyro-crew


Posts : 108
Join date : 2007-08-21
Age : 34
Location : Bjørndalsskogen

Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt!   Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt! - Page 2 EmptySat Sep 08, 2007 10:15 pm

Nei desverre!!!!!!!!!!!! det jobbes med nye områder i bergen..
Back to top Go down
pyro-crew

pyro-crew


Posts : 108
Join date : 2007-08-21
Age : 34
Location : Bjørndalsskogen

Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt!   Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt! - Page 2 EmptySat Sep 08, 2007 10:16 pm

dimling e det tomas????
Back to top Go down
Dimling




Posts : 10
Join date : 2007-09-08
Age : 33
Location : Loddefjord

Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt!   Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt! - Page 2 EmptySat Sep 08, 2007 11:20 pm

ja Smile
Back to top Go down
lobster2b
Admin



Posts : 57
Join date : 2007-08-20
Age : 39
Location : Sotra / Fjell

Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt!   Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt! - Page 2 EmptySun Sep 09, 2007 12:54 am

eg skal høre med pål. ang salg, men det er sannsynlig på dette punkt.. eg møter opp i kanadaskogen klokken 1245 og forteller folk som møter opp ka som skjer... kanskje det blir flere til ex.island.

forteller mer når eg vet.
Back to top Go down
https://bpkf.1talk.net
ThomasION

ThomasION


Posts : 18
Join date : 2007-08-26

Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt!   Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt! - Page 2 EmptySun Sep 09, 2007 9:08 am

pyro-crew wrote:
når det gjelder strutse farmen er det faktisk slik at alle kunne være med.
når skal vi møte opp??
Back to top Go down
pyro-crew

pyro-crew


Posts : 108
Join date : 2007-08-21
Age : 34
Location : Bjørndalsskogen

Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt!   Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt! - Page 2 EmptySun Sep 09, 2007 1:43 pm

kl 12.30 i sivil helst uten egen børse. av hygeniske forhold anbefaler jeg egen maske
Back to top Go down
Dimling




Posts : 10
Join date : 2007-09-08
Age : 33
Location : Loddefjord

Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt!   Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt! - Page 2 EmptySun Sep 09, 2007 10:15 pm

vet ikke om jeg har forstått helt... får vi aldri tilbake kanadaskogen ?
Back to top Go down
Willy

Willy


Posts : 27
Join date : 2007-08-20
Age : 34
Location : Bergen, Fana

Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt!   Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt! - Page 2 EmptySun Sep 09, 2007 10:42 pm

Dimling wrote:
vet ikke om jeg har forstått helt... får vi aldri tilbake kanadaskogen ?

Mest sannsynlig ikkje.. foreløpig er det strengt ulovlig å spille paintball der. Så derfor leter vi så nokken hauker etter nytt sted å spille fram til ED Paintball kan finne et nytt fast område til oss..
Back to top Go down
lobster2b
Admin



Posts : 57
Join date : 2007-08-20
Age : 39
Location : Sotra / Fjell

Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt!   Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt! - Page 2 EmptyThu Sep 13, 2007 12:40 pm

Oppdatering: bane på bjørndalskogen

ringte kommunen idag og fikk vite at han som hadde med det område å gjøre ikke var på jobb idag, og eg skal ringe han imorgen...

eg håper på et ja ifra han vist vi ikke setter opp noen dekninger, men legger opp noe info på dei 2 turstiene for å advare evnt turgåere...

eg anbefaller at vi tenker på safety litt mer enn normalt, og det gjelder maske og skyting, eg kommer til å gå med en overfallsalarm som eg aktiverer for å signalisere til alle at en turgåer er observert.. anbefaller at en del av oss går med noe lignende så vi unngår stygge hendelser...
slik at vist vi hører sirenen stopper vi opp, og setter i løpsplugg, vent på signal, så kan vi fortsette

det hadde vert bra vist vi kunne få tak i noe stilas-nett/paintball nett for å lage en safe zone.. det er sikkert noen stilasutleigere som har noen ødelagte nett som dei vil bli kvitt...
Pyro kan du forhøre deg?


Last edited by on Thu Sep 13, 2007 3:58 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
https://bpkf.1talk.net
pyro-crew

pyro-crew


Posts : 108
Join date : 2007-08-21
Age : 34
Location : Bjørndalsskogen

Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt!   Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt! - Page 2 EmptyThu Sep 13, 2007 3:33 pm

skal sjekke opp i det med nett
Back to top Go down
Goggen




Posts : 6
Join date : 2007-09-13

Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt!   Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt! - Page 2 EmptyFri Sep 14, 2007 3:44 pm

Siden Kanadaskogen er stengt, er det desverre få baner igjen i Bergen og omegn for de som liker spilling i skog. Vi i FPK har derfor besluttet å ta vekk baneavgift/ leie på kroner 50,- frem til 01.01.08. Vanligvis er det kun medlemmer av FPK (Fana Paintball Klubb) som spiller gratis. Man får også gratis fylling av luft på stedet.Co2 har vi desverre ikke.

Håper dette kan være en ok substitutt inntil nytt område dukker opp. I love you

Aktiv utleie ikke tillatt, men dersom noen dukker opp med en leiemarkør skal vi selvsagt ikke nekte de å spille.

For at de som allerede har betalt medlemskap ikke skal føle at de taper på dette, har vi utvidet medlemskapet til alle betalende medlemmer, med 3,5 mnd.

Vi spiller vanligvis på banen vår på onsdagene klokken 1800.
Banen er opplyst med 4 store lyskastere, så spilling utover høsten blir ikke noe problem. Forekommer også at vi spiller andre dager i uken om det er nok intr.


Spilling avtales fra gang til gang på vårt forum: http://fpk.forumcircle.com/

For litt info om klubben: www.fanapk.com Ja, vi skal oppdatere hjemmesiden vår snart

Dere som bruker Facebook, kan søke etter Fana Paintball Klubb FPK

Dersom noen ønsker å spille utover onsdagene, ser vår hjemmeside og ta kontakt.

Alle er hjertelig velkommen!
Back to top Go down
pyro-crew

pyro-crew


Posts : 108
Join date : 2007-08-21
Age : 34
Location : Bjørndalsskogen

Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt!   Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt! - Page 2 EmptySat Sep 15, 2007 1:34 am

onsdager??? hmm

hadde ikke vært mulig med søndag den 30\09 så samler vi en gruppe fra gamle kanadaskogen
Back to top Go down
Tippy

Tippy


Posts : 47
Join date : 2007-08-24

Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt!   Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt! - Page 2 EmptySat Sep 15, 2007 2:12 am

whoa, fpk har jo bane 2 min fra der eg bor(med bil), hadde ingen anelse xD

Eg er game for søndag 30/9
Back to top Go down
Goggen




Posts : 6
Join date : 2007-09-13

Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt!   Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt! - Page 2 EmptySat Sep 15, 2007 7:57 am

Joda, sikkert mulig å spille søndag 30.9 om folk ønsker det. Når det er bra vær reiser vanligvis deler av klubben ut på Landro om søndagene, og vi tar som regel med oss luften ut der... Kan se det litt an når det nærmer seg på hvordan vi skal løse det Smile Evt så kan vi droppe Landro en søndag (noe vi ofte gjør pga. at det er rævva vær Sad )
Back to top Go down
Tim




Posts : 40
Join date : 2007-08-27

Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt!   Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt! - Page 2 EmptySat Sep 15, 2007 10:39 am

Ikkje søndager goggen Sad

då trene jo vi sjøl ?
Back to top Go down
jim




Posts : 47
Join date : 2007-08-21
Age : 43
Location : fantoft

Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt!   Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt! - Page 2 EmptyFri Sep 21, 2007 7:54 pm

noen annet nå


florian og meg glemte den siste gangen i kanadaskogen han sin norskflagge.vet noe hvem de har.det er dumt hvis vi har mistet denne.hadde jo mye gøy meg flaggen Wink
Back to top Go down
northpk15




Posts : 11
Join date : 2007-09-21
Location : bergen/sotra

Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt!   Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt! - Page 2 EmptySat Sep 22, 2007 12:05 am

northpk skal ha åpen bane vær søndag nå! grratis vær søndag,desverre har vi ikke fått tak i luft tank ennå,menne skal bli salg av ball!
Back to top Go down
http://northpk.aowc.net/
Tim




Posts : 40
Join date : 2007-08-27

Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt!   Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt! - Page 2 EmptySat Sep 22, 2007 12:10 am

Hvilken ball?

Pris?
Back to top Go down
Sponsored content





Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt!   Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt! - Page 2 Empty

Back to top Go down
 
Ingen kanadaskog, vi må gjøre vårt!
Back to top 
Page 2 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Bergen Paintballklubb :: Generelt :: shait-
Jump to: