Bergen Paintballklubb
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Bergen Paintballklubb

Din plass for felles paint
 
HomeHome  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  

 

 DET er IKKE gøy, hvis det ikke SMELLER!!!!!!!!

Go down 
4 posters
AuthorMessage
pyro-crew

pyro-crew


Posts : 108
Join date : 2007-08-21
Age : 34
Location : Bjørndalsskogen

DET er IKKE gøy, hvis det ikke SMELLER!!!!!!!! Empty
PostSubject: DET er IKKE gøy, hvis det ikke SMELLER!!!!!!!!   DET er IKKE gøy, hvis det ikke SMELLER!!!!!!!! EmptyWed Sep 12, 2007 10:58 pm

her tenkte jeg vi kunne legge inn de smarte. de morsomme, de syke, og de klin hakka gale oppskrifter på effekter til paintball\privat bruk..

Husk å føre på
hva det er??

del 1 Røyk
Smell
Flame

del 2 testet
eksperiment
hørt om

del 3 safe
kan være farlig
ONLY for the best


Bare for sikkerhets skyld så ingen dreper seg selv

For dere stakkarer som får lyst til å præve forskjellige ting her

bruk værnebriller.. og forhør dere litt før dere begynner...



ha en eksplosiv aften hehe
bom bom bom bom bom bom bom bom bom bom bom bom bom bom bom bom bom bom bom bom bom bom bom bom bom
Back to top Go down
pyro-crew

pyro-crew


Posts : 108
Join date : 2007-08-21
Age : 34
Location : Bjørndalsskogen

DET er IKKE gøy, hvis det ikke SMELLER!!!!!!!! Empty
PostSubject: Re: DET er IKKE gøy, hvis det ikke SMELLER!!!!!!!!   DET er IKKE gøy, hvis det ikke SMELLER!!!!!!!! EmptyWed Sep 12, 2007 11:10 pm

Jeg kan lage en liten mal


Navn: Napalm

Flamme, testet, kan være farlig

Dette er oppskriften på den usunne\giftige napalmen.

DU trenger

bøtte\kar
ca 2L bensin
litt mye isopor\styroform


dette må gjøres ute pga bensindamp. og fare for selv anntenelse.

Sett ned bøtten.
Hell bensinen oppi
Riv isoporen opp i små biter ca en 20 pk med siggaretter
og legg de opp i bøtten.
vent 2 min så rører du rundt og tilsetter isopor. mens du rører helt til det er blitt sånn som det slimet du får kjøpt på leketøys butikken.
da kan du klistre det over alt og fungere som lys(der det trengs)

dette kan også lages til en eksplosiv bombe men det skriver jeg ikke her. skriv helder en privat melding så kan jeg sikker svare

For å ungå å sniffe for mye bensin. sett deg et annet sted når du river opp isoporen. og når du venter.
(Jeg jobber med olje og bensin så jeg hvet hvor farlig det egentlig er SELV om det lukter godt)
Back to top Go down
Tippy

Tippy


Posts : 47
Join date : 2007-08-24

DET er IKKE gøy, hvis det ikke SMELLER!!!!!!!! Empty
PostSubject: Re: DET er IKKE gøy, hvis det ikke SMELLER!!!!!!!!   DET er IKKE gøy, hvis det ikke SMELLER!!!!!!!! EmptyThu Sep 13, 2007 12:01 am

Eg har hørt at det går an å bruke sagflis/høvelflis i steden for isopor/styroform, vet du noe om det?
Back to top Go down
lobster2b
Admin



Posts : 57
Join date : 2007-08-20
Age : 39
Location : Sotra / Fjell

DET er IKKE gøy, hvis det ikke SMELLER!!!!!!!! Empty
PostSubject: Re: DET er IKKE gøy, hvis det ikke SMELLER!!!!!!!!   DET er IKKE gøy, hvis det ikke SMELLER!!!!!!!! EmptyThu Sep 13, 2007 12:51 am

Navn: Smoke bomb

Røyk/experiment/safe (men brenner jævlig varmt og mye røyk)

Da begynner eg med oppskriften med noen få råd:
Ikke antenn dette i en lokket kontainer (box av noen slag) eller flaske med tuten på (vil generere trykk og mulig eksplosjon)
har ikke testet med flaske med tut..

det er generelt vanskelig å antenne dette, men når du får fyr på det, brenner det skikkeligt varmt...

Råvarer:
Cola-flaske (eller fanta)
Lunte (endel sørg for at disse ikke er knukket på noen måte)
Krister K (felleskjøpet si at du trenger noe for hagen, du er godt tom for hjemme-gjødsel)
Sukker (rimi, mega, rema osv...)

Utstyr:
kniv / saks
gammel steikepanne
steikeplate

Slik gjør du det:
kutt toppen av flaska der toppen møter veggen (der du holder når du drikker)
bland 40% krister k med 60% sukker i en krukke som du kaster når du er ferdig med alt.
varm pulveret på en stekepanne på lav varme, (NB ved høye tempraturer vil dette svi seg og kanskje selvantenne)
ikke svi gugga.
når gugga er fin lys oransje uten klumper er den klar til å helles over i flasken eller noe anna

NB: denne gugga herder ganske fort

det du ser etter er å få en tjukk hvit røyk. da gjør du det riktigt..
det kan være at blandingen eg har nevnt er feil, men det er en pekepinn..


Lek sikkert.. dette brenner forferdeligt varm og lager masse røyk.
ikke tenn dette på annet underlag enn sement/asfalt/grus
Back to top Go down
https://bpkf.1talk.net
pyro-crew

pyro-crew


Posts : 108
Join date : 2007-08-21
Age : 34
Location : Bjørndalsskogen

DET er IKKE gøy, hvis det ikke SMELLER!!!!!!!! Empty
PostSubject: Re: DET er IKKE gøy, hvis det ikke SMELLER!!!!!!!!   DET er IKKE gøy, hvis det ikke SMELLER!!!!!!!! EmptyThu Sep 13, 2007 3:21 pm

til tippy har har desverre ikke hørt om den med sagflis. får desverre ikke den kjemiske forbindelsen til å stemme. men ligninet kan faktiske gjøre susen kan sjekke opp i dette teste, og komme tilbake med resultet.


men du kan lage napalm med appelsinjuice. det er den litt sunnere versjonen av napalm kommer med oppskrift når jeg gidder å skrive alt
Back to top Go down
pyro-crew

pyro-crew


Posts : 108
Join date : 2007-08-21
Age : 34
Location : Bjørndalsskogen

DET er IKKE gøy, hvis det ikke SMELLER!!!!!!!! Empty
PostSubject: Re: DET er IKKE gøy, hvis det ikke SMELLER!!!!!!!!   DET er IKKE gøy, hvis det ikke SMELLER!!!!!!!! EmptyThu Sep 13, 2007 3:31 pm

ekstra på smoke bomb litt svovel. det røyker mer. MEN bomben kan lette. diesel Dette er plastisk sprengstoff FARE ikke anbefalt for de som skal ''teste''


blandings forholdet med rakket\røyk bombe

11% svovel
27% kno3\krista-k da trenger du 33%
resten sukker54-62%

husker ikke denne oppskriften helt det er ca 3 år siden jeg jobbet med det

men den er ca og kan modifiseres
Back to top Go down
Tim




Posts : 40
Join date : 2007-08-27

DET er IKKE gøy, hvis det ikke SMELLER!!!!!!!! Empty
PostSubject: Re: DET er IKKE gøy, hvis det ikke SMELLER!!!!!!!!   DET er IKKE gøy, hvis det ikke SMELLER!!!!!!!! EmptyThu Sep 13, 2007 7:50 pm

Ikkje legg røyk bomena i garasjen...

har prøvd da sjøl, eg la 25 kg med ferdig lagd Krista K røyk shit i garasjen, og så gjekk pappa inn og skulle bruke vinkel kutter...

SAAATTTANNN så mase røyk Wink
Back to top Go down
pyro-crew

pyro-crew


Posts : 108
Join date : 2007-08-21
Age : 34
Location : Bjørndalsskogen

DET er IKKE gøy, hvis det ikke SMELLER!!!!!!!! Empty
PostSubject: Re: DET er IKKE gøy, hvis det ikke SMELLER!!!!!!!!   DET er IKKE gøy, hvis det ikke SMELLER!!!!!!!! EmptyThu Sep 13, 2007 11:46 pm

tim har du noe krista k tilovers?????????????????


då kan du fint ta med noen kg ut på øyen til meg så skal jeg heller mekke noe greier når jeg kommer hjem
Back to top Go down
Tim




Posts : 40
Join date : 2007-08-27

DET er IKKE gøy, hvis det ikke SMELLER!!!!!!!! Empty
PostSubject: Re: DET er IKKE gøy, hvis det ikke SMELLER!!!!!!!!   DET er IKKE gøy, hvis det ikke SMELLER!!!!!!!! EmptyFri Sep 14, 2007 9:22 pm

Skeptisk Razz

har ein 25 kilos sekk, e vel godt over 20 kg igjen Razz

ligge no i garasjen og samle støv...

Men anyway... Trur vi ska stenga denne topicen, blir litt sjukt når 10 åringer som til vanlig har spillt i kanada skogen komme med napalm ?


Last edited by on Sat Sep 15, 2007 1:15 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
pyro-crew

pyro-crew


Posts : 108
Join date : 2007-08-21
Age : 34
Location : Bjørndalsskogen

DET er IKKE gøy, hvis det ikke SMELLER!!!!!!!! Empty
PostSubject: Re: DET er IKKE gøy, hvis det ikke SMELLER!!!!!!!!   DET er IKKE gøy, hvis det ikke SMELLER!!!!!!!! EmptyFri Sep 14, 2007 10:08 pm

ja det er det eg mener DET ER IKKE GØY: HVIS DET IKKE SMELLER!!!!!!!!!!!!! man anyway krista-k ?????????
Back to top Go down
Tim




Posts : 40
Join date : 2007-08-27

DET er IKKE gøy, hvis det ikke SMELLER!!!!!!!! Empty
PostSubject: Re: DET er IKKE gøy, hvis det ikke SMELLER!!!!!!!!   DET er IKKE gøy, hvis det ikke SMELLER!!!!!!!! EmptySat Sep 15, 2007 1:15 am

anyway:P 10 åringer med napalm?

krista k... Hmmz:P snakke om da på søndag Wink
Back to top Go down
pyro-crew

pyro-crew


Posts : 108
Join date : 2007-08-21
Age : 34
Location : Bjørndalsskogen

DET er IKKE gøy, hvis det ikke SMELLER!!!!!!!! Empty
PostSubject: Re: DET er IKKE gøy, hvis det ikke SMELLER!!!!!!!!   DET er IKKE gøy, hvis det ikke SMELLER!!!!!!!! EmptySat Sep 15, 2007 1:40 am

scratch ja oki etter litt ettertanke har jeg kommet fram til at 10 åringer med napalm er farlig. derfor har jeg besluttet at 10 åringer med plastisk sprengstoff med en brennverdi på 4700m\s er det rette........... (krutt har en BV på ca 2300m\s... hvis det sier dere noe??????
er litt mer safe men den oppskriften får dere ikke av meg hehe. for å si det slik 10g holder til en side på en bil og vell så det:-D:affraid:
Back to top Go down
Sponsored content





DET er IKKE gøy, hvis det ikke SMELLER!!!!!!!! Empty
PostSubject: Re: DET er IKKE gøy, hvis det ikke SMELLER!!!!!!!!   DET er IKKE gøy, hvis det ikke SMELLER!!!!!!!! Empty

Back to top Go down
 
DET er IKKE gøy, hvis det ikke SMELLER!!!!!!!!
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Bergen Paintballklubb :: tips, tricks og hjelp :: tips-
Jump to: