Bergen Paintballklubb
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Bergen Paintballklubb

Din plass for felles paint
 
HomeHome  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  

 

 Spilling i Bjørndalsskogen

Go down 
+5
jim
Dimling
lobster2b
Tippy
pyro-crew
9 posters
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
lobster2b
Admin



Posts : 57
Join date : 2007-08-20
Age : 39
Location : Sotra / Fjell

Spilling i Bjørndalsskogen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Spilling i Bjørndalsskogen   Spilling i Bjørndalsskogen - Page 2 EmptyFri Sep 21, 2007 10:20 pm

Npk har bane på nordvik, det er et stykke å gå, liten parkering, men det er en bane.

nesten en speedball bane, men går fint ann å bruke den, liten skog på begge sider
Back to top Go down
https://bpkf.1talk.net
Tim




Posts : 40
Join date : 2007-08-27

Spilling i Bjørndalsskogen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Spilling i Bjørndalsskogen   Spilling i Bjørndalsskogen - Page 2 EmptyFri Sep 21, 2007 11:21 pm

Hadde jeg giddet kunne vi spillt på Tom og Jerry banen... er vel 3 ganger større enn kanada skogen Wink
Back to top Go down
Tippy

Tippy


Posts : 47
Join date : 2007-08-24

Spilling i Bjørndalsskogen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Spilling i Bjørndalsskogen   Spilling i Bjørndalsskogen - Page 2 EmptyFri Sep 21, 2007 11:27 pm

Tim wrote:
Hadde jeg giddet kunne vi spillt på Tom og Jerry banen... er vel 3 ganger større enn kanada skogen Wink

Har aldri vært på den banen, men eg har veldig lyst til å sjekke den ut Very Happy
Back to top Go down
Tim




Posts : 40
Join date : 2007-08-27

Spilling i Bjørndalsskogen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Spilling i Bjørndalsskogen   Spilling i Bjørndalsskogen - Page 2 EmptyFri Sep 21, 2007 11:43 pm

http://akershuspaintball.com/html/video.html

klikk på: Tur til Landro like utenfor Bergen 22-23 april 2006
Back to top Go down
Tippy

Tippy


Posts : 47
Join date : 2007-08-24

Spilling i Bjørndalsskogen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Spilling i Bjørndalsskogen   Spilling i Bjørndalsskogen - Page 2 EmptySat Sep 22, 2007 2:16 am

så digg ut den banen der
Back to top Go down
Henrik




Posts : 9
Join date : 2007-09-06

Spilling i Bjørndalsskogen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Spilling i Bjørndalsskogen   Spilling i Bjørndalsskogen - Page 2 EmptySat Sep 22, 2007 5:23 am

Tom & Jerry banen er sjef!

synd jeg jobber nå på søndag.. Er med på noe morro neste helg...
Back to top Go down
jim




Posts : 47
Join date : 2007-08-21
Age : 43
Location : fantoft

Spilling i Bjørndalsskogen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Spilling i Bjørndalsskogen   Spilling i Bjørndalsskogen - Page 2 EmptySat Sep 22, 2007 3:04 pm

hvor skal vi spille nå.vi må være oss enig.gidder ikke og kjøre ut på sotra hvis da spille kun 5man.
vær så snill svare noe,eller eg må ta meg en tur med damen min.hjelp affraid
Back to top Go down
Tim




Posts : 40
Join date : 2007-08-27

Spilling i Bjørndalsskogen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Spilling i Bjørndalsskogen   Spilling i Bjørndalsskogen - Page 2 EmptySat Sep 22, 2007 9:12 pm

Les mitt inlegg...Razz blir ikkje spilling på Tom og jerry banen.. Wink Jeg gidder ikke spille i skogen.. ;P
Back to top Go down
blocker

blocker


Posts : 7
Join date : 2007-09-20
Age : 34
Location : bergen

Spilling i Bjørndalsskogen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Spilling i Bjørndalsskogen   Spilling i Bjørndalsskogen - Page 2 EmptySun Sep 23, 2007 4:39 pm

det er egentlig litt for trist å bare sitte heme på søndager ...vi må se om vi ikke finner på noe ...å er ikke vitsi å dytte på med den bannen i bjørndals skogen ...vis grønn etat ikke vill så vill de ikke ...da får vi heller finne ett sted de vill
Back to top Go down
lobster2b
Admin



Posts : 57
Join date : 2007-08-20
Age : 39
Location : Sotra / Fjell

Spilling i Bjørndalsskogen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Spilling i Bjørndalsskogen   Spilling i Bjørndalsskogen - Page 2 EmptySun Sep 23, 2007 5:31 pm

det er nok at grønn etat ikke gidder å hjelpe oss, vi skal no klare å få til noe, bjørndalskogen eller ei. noen som har hørt noe fra pål i det siste ang. overaskelsen??
Back to top Go down
https://bpkf.1talk.net
Tippy

Tippy


Posts : 47
Join date : 2007-08-24

Spilling i Bjørndalsskogen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Spilling i Bjørndalsskogen   Spilling i Bjørndalsskogen - Page 2 EmptySun Sep 23, 2007 11:09 pm

Eg hørte bare at den skulle komme i høst :S, men han fortalte meg at den nye banen som de holder på med (sted er hemmelig) er klar i løpet av januar...
Back to top Go down
Tim




Posts : 40
Join date : 2007-08-27

Spilling i Bjørndalsskogen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Spilling i Bjørndalsskogen   Spilling i Bjørndalsskogen - Page 2 EmptySun Sep 23, 2007 11:49 pm

lobster2b wrote:
det er nok at grønn etat ikke gidder å hjelpe oss, vi skal no klare å få til noe, bjørndalskogen eller ei. noen som har hørt noe fra pål i det siste ang. overaskelsen??

Overaskelse?... Hvilken overaskelse Laughing Laughing Laughing Laughing Razz Razz Razz Wink Wink Wink lol!
Back to top Go down
jim




Posts : 47
Join date : 2007-08-21
Age : 43
Location : fantoft

Spilling i Bjørndalsskogen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Spilling i Bjørndalsskogen   Spilling i Bjørndalsskogen - Page 2 EmptyMon Sep 24, 2007 6:33 am

vi alle vet om de overraskelse,men ingen har lov og snakke om.derfor be eg slut og snakke om det.
Back to top Go down
pyro-crew

pyro-crew


Posts : 108
Join date : 2007-08-21
Age : 34
Location : Bjørndalsskogen

Spilling i Bjørndalsskogen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Spilling i Bjørndalsskogen   Spilling i Bjørndalsskogen - Page 2 EmptyTue Sep 25, 2007 6:29 pm

snakket med grønn etat i dag. de vil hjelpe oss med banen i bjørndalsskogen det er bare det at det ''nye'' kartet over bjørndalsskogen ikke stemmer overens med det gamle tursti kartet noe som gjør at det er en del misforståelser.... men snakket med sjefen som skal bruke litt av sin fritid for å komme ut her å personlig se hvor vi vil ha banen MEN han hadde ikke tid forige uke og nå begynte skiftet mitt på jobb igjen så da har ikke jeg allverdens med tid for jeg jobber for det meste ettermiddag\natt
Back to top Go down
Sponsored content





Spilling i Bjørndalsskogen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Spilling i Bjørndalsskogen   Spilling i Bjørndalsskogen - Page 2 Empty

Back to top Go down
 
Spilling i Bjørndalsskogen
Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2
 Similar topics
-

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Bergen Paintballklubb :: Generelt :: shait-
Jump to: